برای فردا

نوشته های سید حسن آقامیری

برای فردا

نوشته های سید حسن آقامیری

  • ۰
  • ۱

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • ۹۳/۰۸/۰۱
  • hani aghamiri

بلاگ بیان

وبلاگ

وبلاگ نویسی

نظرات (۲۲)

به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.
سلام من به تازگی با سخنرانی های شما آشنا شدم. و 90 درصد مطالب سایتتون رو دیدم. امیدوارم این وبلاگ  هم بستری باشد تا بیشتر از مطالب مفیدتون استفاده کنیم.
سلام خیلی بده ادم تو لباس دین با حرف های به ظاهر قشنگ مردم رو منحرف کنه خدا نگذره ازت. خود امام حسین به زمین گرم بزندت

ممنون عالیه
بعداز مدتها یک سخنرانی ومداحی منطقی وعقلانی دیدم وشنیدم مدتها بود دیگر در مراسم شرکت نمیکردم چون  چیز زیادی به اطلاعاتم اضافه نمیکرد ولی در این مداحی حس کردم امام حسین تحقیر نشد کوچک نشد ضعیف نشان داده نشد عظمت کارش وهدفش در خرافه گم نشد اخه بابا ما که بی سواد نیستیم ما هم مطالعات علمی داریم هر جا میریم روضه هیچ مطلب با ارزشی مطرح نمیشه همه هم برای گرفتاریاشون اشک میریزن هیچ کس هدف اصلی قیا م واقعا مطرح نمیکنه همه حرفها کلیشه ای وتکراری
  • حسین افشار
  • چرا علمای قم و مجتهدین وارد این موضوعات نمیشوند؟؟؟؟
    سید بزرگوار یعنی یک نفر هم نداریم صداش در بیاد ؟
    یعنی تک و تنهایی !!!
    خدا پشت و پناهت باشه
    حرفای به ظاهرقشنگ ولی بدون سندمحکم ومخالف خیلی ازاصول دین 
    یادشریعتی افتادم
    یه کم درس میخوندی بعدمنبری می شدی
    سید جان صحبتات بسیار جالب بود

    ممنونم

    امیدوارم مثل دیگران فقط حرف نباشید

    منتظر صحبت های جدیدتون هستم
    خداقوت مشتی
    مثل فیس‌بوک و سایت بیدار باش اینجا هم پیگیر صحبت‌هات هستیم سید !
    اونی که نفرین می‌کنه از اهل بیت چیزی یاد نگرفته. اونی که کنایه می‌زنه و تمسخر می‌کنه فقط اسم مسلمونی رو یدک می‌کشه تا یه حرفی زده می‌شه و با نظرات ما در تضاده سریع نفرین و تمسخر کنیم رسم صحبت کردن این نیست مشتی‌ها !
    سید حرف‌های منطقی می‌زنه وگرنه این تیریبون سال‌های سال دست امثال شما بود و من جوون که جد خدابیامرزم آخوند بود بشدت دین زده و از دین متنفر شدم. این گناهش پای امثال شماست و اگه برگشتی برای من باشه ثوابش مال سیده
    بقول ما مشهدی‌ها حلالت سید
    حلالت
    سخنی که از دل براید بر دل می‌نشیند و دل جای خداست اگر سخنت بر دل نشست بدان که سخنت حق و خدایی بوده
    واقعا ازتون ممنونم تاحالا دو سه تا از سخنرانی هاتون رو گوش دادم نگاهم به خدا بهتر شده آخه تو تنهایی هم می ترسیدم با خدا حرف بزنم یه وقت حرفام کفر باشه اما جدیدا فهمیدم میشه با خدا راحت تر باشم و بهش نزدیکتر باشم
    این بیچاره بی سواد حرفهاش ترویج مکتب مسیحیت است اساس دستورات الهی  چه امر وچه نهی  بر محبت و سعادت است ودر صورت عدم رعایت اثر آن  را یا در این دنیا یا آخرت میبیند  همانطور که کسی غذای مسموم مصرف کند دچار مریضی میشود  پس این همه آیه عذاب  برای عمه ات نازل شده و من یعمل مثقال ذره شرا یره 
    سلام.
    خدا قوّت.
    از تمامی بحثها استفادهء کافی و وافی بردم.
    از حاج آقای آقامیری درخواست دارم تا از منظر دین، به «ربا» و «نزول» و «خمس» و «زکات» (که تمام مشکلات اقتصادی کشور و راه درمان آنها در این چهارتا خلاصه میشود) بپردازند.
    آخر در کجای دین و شریعت و آیین تشیّع و قال الباقر(ع) و قال الصّادق(ع) آمده که وام از بانکها بگیرند ۱۲میلیون و پس بدهند ۱۸میلیون؟! و علی قس هذا که از حوصلهء این بحث خارج است…
    یا علی مدد!
    با سلام وبلاگ شما در وبلاگ گروهی پسران قرن21 لینک شد
    سلام. من اکثر سخنرانیهای این روحانی رو گوش دادم. بیشتر حرفاشونو قبول دارم. دیگه چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. وقتی دارم با چشمای خودم میبینم که چه اتفاقات مهلکی داره تو جامعه من میفته و یکی هم پیدا شده که داره با شجاعت این اتفاقات رو بیان میکنه دیگه واسه چی خودمو بزنم به کوچه علی چپ?!!! چرا گفتن واقعیتها به مذاق بعضیها خوش نمیاد? دروغ نگفته که یه شاه بیرون کردیم ولی 2میلیون شاه یهو سر و کلشون پیدا شده و بخور بخور راه انداختن!! تکلیف این پولهای میلیاردی که از بیت المال همینطوری راحت داره جابجا میشه اون همم توسط مسئولینی که مورد اعتماد مردم بودن وجای مهر نماز روی پیشونیشون نقش بسته چی میشه?  اینا درد جامعه ماست. اما أقای آقا میری بعضی صحبتهای شما ضدد  و نقیض هست. برای مثال شما میگید لعن و نفرین کار درستی نیست و در دین ما جایگاهی نداره پس تکلیف این زیارت عاشورا که پر از لعن و نفرینه چی میشه?تکلیف بعضی آیه های قرآن که ظالمان رو لعن کرده چی میشه?  یا مثلا میگید خدا میبخشه و میگه خب مثلا این بنده من چقدر به تو بدهکاره?  بیا این حقت و دیگه کاری نداشته باش من با بنده گنهکارم میخوام چکار کنم! خب با توجه به این صحبت شما پس تکلیف حق الناسی که خدا گفته نمیگذرم چی میشه? ???? خدا با کسی شوخی نداره ک!.  خدا کاراش مثل ما بی حساب و کتاب نیست که!  خودش گفته در سنت من هیچ تبدیل و تغییری رخ نمیده یعنی وقتی گفتم نتیجه کار بدت عذابه یعنی قانون اینه. دیگه پس فردا قیامت نیای ننه من غریبم بازی در بیاری.! حواستو از همین الان جمع کن ببین داری چکار میکنی!. خدا علنا گفته فمن یعمل مثقال ذره شر یره. به غیر از بعضی تناقضاتی که تو حرفاتون دیدم اما بیشتر حرفاتونو قبول دارم.  مرحبا به شجاعت شما و مرحبا به قدرت بیان و لحن زیبای شما! 
  • محمد سلیمی
  • خبر مرگش.. جدش هدایتش کنه،. این حرفای دو پهلو چیه که میگه.. بت درست نکنید آدم پرست نشید.. این زر مفت چیه؟.. بره ببینه چه برداشتی ازین حرفاش داشتن.. چه تصاویریببرا چرت و پرت این نادان ساختن
    سلام حسن دلال بچه تبریز خلجان
    حاج اقا سید حسن اقا امیری واقعا حرفهای قابل قبولی داره چه بهتر که همه مردم ایران به حرفاش گوش بدن شاید تونستیم یه تغییری در جامعه داشته باشیم 
    همه لطفا به حرفاشون گوش کنند و انتشار بدن تا جامعمون رو بسازیم با تشکر
    سلام حاج اقا 
    از حرفاتون نهایت استفاده رو میبریم لطف کنین سخنرانی های بیشتری رو واسه هم کشوریهاتون داشته باشین تا همه مردم از همه چیز اگاه باشند 
    با تشکر 
    این چه حرفایی هست  که در مورد بهشت  و جهنم میزنید   خدا  قطعا  گنه کاران را عذاب خواهد کرد  و  به موقع هم انان را خواهد بخشید  چرا دارید یک چهره دیگری برای خدا میسازید  مطمئن باشید باید جواب بدهید .....
    سلام؛
    سخنرانی هاتون عالیه
    ما جوونا پشت سرتونیم
    در ضمن بابت وبلاگتون که فیلتر شد متأسفم


    در جواب روشنا:
    من هیچ قصد بدی تو سخنرانی های ایشون حس نمیکنم شما هم زشته با برادر مسلمونت اینجوری حرف بزنی. من فکر نکنم سید قصد نفاق انداختن بین مسلمونا رو داشته باشه. از بچگی اسلام رو به ما تحمیل کردن و به همین دلیله که ایمان مردم ضعیف شده در صورتی که اگه مردم فکر میکردن و با عقل و اراده خودشون دین اسلام رو می شناختن و اونو قبول میکردن الان وضع جامعه و دنیای اسلام اینطور نبود. اگه عقاید قبلیت و تعصبات کورکورانه رو کنار بذاری و خودتو با یه خدای قشنگتر وفق بدی مطمئن باش نظرت درمورد سید تغییر میکنه.      التماس دعا
  • علی از سبزوار
  • سلام
    چرا سایت بیدار باش فیلتره 
  • سید مهدی موسوی
  • اقا سید خیلی گلی ایشالله همیشه سالم باشی خیلی دوست دارم بیام پا منبرت بشینم و چند تاچیز جدید از دین یاد بگیرم ولی حیف که نمیشه 
     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی